Μεσογειακή Διατροφή

Τι ονομάζουμε Μεσογειακή Διατροφή;

Μεσογειακή Διατροφή ονομάζουμε τον τρόπο διατροφής ο οποίος αποτελείται από τροφές με χαμηλά λιπαρά και κυρίως από τροφές με ακόρεστα λιπαρά. Αυτός ο τρόπος διατροφής είναι εμπλουτισμένος με πολλές βιταμίνες τις οποίες ο οργανισμός τις αντλεί από τις διάφορες τροφές της Μεσογειακής Διατροφής, που θα αναφερθούν πιο κάτω. Κύρια πηγή λίπους στην Μεσογειακή Διατροφή αποτελεί το ελαιόλαδο. Αυτό το είδος διατροφής ονομάστηκε έτσι γιατί αποτελεί συνήθεια διατροφής κυρίως μεσογειακών χωρών.

Γιατί η Μεσογειακή Διατροφή είναι τόσο σημαντική για τον άνθρωπο;

Τα τελευταία χρόνια έρευνες έδειξαν, ότι αυτό το είδος διατροφής μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο παρουσίας επικίνδυνων ασθενειών που βλάπτουν τον οργανισμό στον άνθρωπο, όπως καρδιακές παθήσεις, χοληστερίνη κ.α. Επίσης οι έρευνες έδειξαν η Μεσογειακή Διατροφή οδηγεί σε μακροζωία και σε έναν υγιή οργανισμό.

Ποιες τροφές αποτελούν την Μεσογειακή Διατροφή;

  1. Δημητριακά
  2. Φρούτα και λαχανικά
  3. Γαλακτοκομικά προϊόντα ( κυρίως κασέρι και γιαούρτι )
  4. Ψάρι και πουλερικό ( σε μικρές ποσότητες )
  5. Μοσχαρίσιο και χοιρινό κρέας ( σε ακόμα πιο μικρές ποσότητες)
  6. Ελαιόλαδο σαν κύρια πηγή λίπους

* Προτιμότερο είναι να μην καταναλώνονται επεξεργασμένα προϊόντα!

Ακολουθούν οι τροφικές πυραμίδες της Μεσογειακή Διατροφής